Tussen de bezoeken door - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Luna Damen - WaarBenJij.nu Tussen de bezoeken door - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Luna Damen - WaarBenJij.nu

Tussen de bezoeken door

Door: Luna

Blijf op de hoogte en volg Luna

18 Juni 2018 | Curaçao, Curaçao

Hee allemaal,

Jeetje wat is het alweer lang geleden dat ik een stukje heb geschreven om jullie op de hoogte te houden.. Ondertussen is mijn tweede bezoek ook al geweest. Nu eerst maar eens vertellen wat ik tussen mijn bezoeken in heb gedaan.

De maandag en woensdag nadat papa, mama, opa, oma en Vince weer weg waren had ik weer hele dagen stage en heb ik aan een eindverslag van één van mijn opdrachten gewerkt en heb ik deze ingeleverd toen hij af was.

De dinsdag (22 mei) was een dagje van van alles en nog wat. Ik heb lekker in het zwembad gezwommen en bij het zwembad gelegen, gekletst met iedereen, boodschappen gedaan en 's avonds hadden we weer eens een Papiamentsles.

Donderdag ben ik samen met Romy en Aniek naar Pirate Bay geweest. Dit was even zoeken want we moesten eerst door een restaurantje voordat je bij het strand uitkwam. Het is dat een man op de parkeerplaats ons wees waar we heen moesten, anders hadden we het niet gevonden denk ik. We hebben daar gelijk 's avonds ook pizza gegeten bij Tomatoes.

Vrijdagochtend zijn we met een clubje gaan 'brunchen' bij Number 10. Dit is eigenlijk gewoon een soort woonhuis/boerderij met grote tuin waar zij doordeweeks overdag een restaurantje hebben. Super leuk ingericht, heel gezellig en ook heel rustgevend wel. Daarna zijn we met bijna iedereen doorgegaan naar Punda/Otrobanda. 's Avonds hebben we met een groepje beerpong en wat andere spelletjes gedaan.

Dit weekend was ook weer een allegaartje. Ik heb aan school gewerkt, aan het zwembad gelegen, zijn naar een Latin avond geweest waar natuurlijk gegeten moest worden, naar stage geweest, naar het strand geweest en spelletjes gespeeld.

De week van de 28e mei tot 3 juni moest ik best wat veel dagen naar stage doordat ik elke keer korte diensten had. Maandag had ik een hele dag stage, dinsdag 2 uurtjes, vrijdag 2 uurtjes en zaterdag en zondag allebei de ochtend. Gelukkig had ik na zondag wel lekker vakantie!

De dinsdag heb ik mijn laatste Papiamentsles gehad. Eigenlijk is de laatste les volgende week dinsdag, maar dan heb ik bezoek dus dit was voor mij de laatste les! Zowel woensdag als vrijdag ben ik nog gaan shoppen. Woensdag bij de DA en de Only en vrijdag bij Sambil (een winkelcentrum, hét winkelcentrum hier) en de pop up shop twee.nul. Natuurlijk ben ik weer niet zonder lege handen thuisgekomen, kan niet anders he..

Zaterdag zijn we met bijna de hele groep bij Pincho Garden gaan eten, het was super gezellig en hebben lekker gegeten voor een leuk prijsje. Wat wil een mens nog meer? Zondag heb ik lekker met Aniek en Marlijn op Mood Beach en bed gehuurd en hier lekker de hele middag op gelegen.

Maandag 4 juni. Deze ochtend had ik een wekker staan, ondanks dat ik geen stage had. Ik had vandaag mijn sollicitatiegesprek met Sterk Huis via facetime. Ik was niet echt zenuwachtig, maar het was toch wat spannend. Dit is een stageplek waar ik heeeel graag naartoe zou willen en die mij erg leuk lijkt! Om iets over 8 uur - mijn tijd - werd ik gebeld. Ik heb een super fijn gesprek gehad en aan het eind van het gesprek kreeg ik gelijk te horen dat ik was aangenomen! JAAA, ik heb een stage voor mijn afstudeerjaar!! & ook nog eens een stage die ik supergraag wilde, beter kan toch niet. Ook de manier waarop ze met mij en over mij spraken was heel fijn. Nou, hebben we dat ook weer gehad. Begin van de middag ben ik mee gegaan naar het vliegveld om Vera uit te zwaaien. Zij heeft haar stage eerder afgerond en vloog vandaag naar huis. Terug in het appartement ben ik begonnen mijn koffers te pakken. Eentje die mee naar huis gaat vliegen met 'het bezoek' en eentje die meegaat op mijn 'vakantie'. 's Avonds zijn we met een groepje van 8 bij Madero gaan eten. Het was Ladies Night wat betekende dat alle gerechtjes 2 voor 1 waren. Toch leuk dachten wij. Het waren gerechtjes om te delen en dit hebben we dan ook lekker gedaan. Goed begin van mijn vakantie denk ik zo.

In mijn volgende stukje ga ik schrijven over mijn 'vakantie'!

Liefs


  • 18 Juni 2018 - 15:49

    Luna:

    Wat fijn Luna!! Van de ene stage straks gelijk naar een andere gave stage plaats! Fijn!!

  • 18 Juni 2018 - 16:52

    Opa/Om:

    Gefeliciteerd met je stageplaats en het is weer een prachtig verslag. Nu deel 2 nog lezen. Groetjes

  • 18 Juni 2018 - 16:53

    Opa/Om:

    Gefeliciteerd met je stageplaats en het is weer een prachtig verslag. Nu deel 2 nog lezen. Groetjes

  • 18 Juni 2018 - 17:01

    Luus Gommers:

    leuk verslag Gefeliciteerd met je stageplek straks deel 2 lezen.groetjes van ons

  • 18 Juni 2018 - 17:18

    Jolanda:

    Leuk allemaal Luna! Goed bezig daar en ook alweer vooruit aan het plannen!
    Fijn dat je meteen weet dat je ook aangenomen bent op je stage die je zo graag wil!
    Ik ga snel naar deel 2

  • 18 Juni 2018 - 20:53

    Claudia Peeters:

    Super gaaf dat je je droom afstudeer stage hebt meis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luna

Vanaf 9 februari zit ik voor iets meer dan 5 maandjes in het (bijna) altijd zonnige Curaçao ! Hierover ga ik af en toe wat stukjes proberen te plaatsen om iedereen een beetje op de hoogte te kunnen houden. Liefs

Actief sinds 12 Feb. 2018
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 8841

Voorgaande reizen:

09 Februari 2018 - 17 Juli 2018

Stage lopen in Curaçao

Landen bezocht: